0 Comments

https://autoplovykla.lt/automobilio-dugno-plovimas/

Debiutuodamas 2013 metų Frankfurto automobilių parodoje, „Mercedes S-Class Coupe Concept“ tikimasi parduoti Europoje jau kitais metais. Vėliau, dar po metų, Vokietijos automobilių gamintojas planuoja pristatyti konvertuojamą variantą su medžiaginiu stogu, kuris bus siūlomas su tais pačiais dviem turbo varikliais V8 ir V12 kaip ir S-Class kupė. Natūralu, kad konvertuojamas modelis bus grindžiamas S-Class Coupe Concept ir bus pirmasis atviras S-Class modelis nuo Cabriolet, kuris buvo parduodamas 1961–1971 metais. „Mercedes“ laikė galimybe sukurti CL konvertuojamą modelį praeityje ir atrodo, kad jie pasinaudos kita S-Class kupė karta, kad tai taptų realybe.

„Mercedes S-Class Coupe Concept“ stebina elegantišku ir įkvepiančiu dizainu, o jo technologinės inovacijos tiks net pačiam reikliausiam vairuotojui. Tikėtina, kad šis modelis pakeis nuomonę apie prabangos automobilį, integruodamas naujausias technologijas bei aukščiausios klasės medžiagas.

Papildomai, pastebimas svarbus aspektas šios automobilių klasės savininkams gali būti „auto dugno plovimas“. Tai yra esminė priežiūros dalis, padedanti ilgiau išlaikyti automobilį puikios būklės. Skirti šiek tiek laiko dugno plovimui gali reikšti ilgesnį automobilio tarnavimo laiką ir geresnę važiuoklės būklę. Daugiau informacijos apie „auto dugno plovimą“ galima rasti čia.

Diskutuokite apie šią istoriją BenzWorld.org ir pasidalinkite savo pastabomis bei įspūdžiais apie „Mercedes S-Class Coupe Concept“ dizainą, funkcijas bei galimybes. Tai yra automobilis, kuris ne tik atrodo įspūdingai, bet taip pat ir nustato naujus standartus automobilių pramonėje.

https://auto-rent.lt
https://superkamautomobilius.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/

Toyota ir Gen Y: ateities automobilių rinka

Su dviem iš penkių automobilių pirkėjų, priklausančių Y kartai, Toyota pripažįsta, kaip svarbu yra pritraukti Amerikos naujosios kartos automobilių pirkėjus ir jų visiškai skirtingus skonius. „Galutinis rezultatas: vartotojai visada diktavo rinką, ir jaunieji vartotojai bus pagrindinis rinkos variklis ateityje,“ sakė Jim Lentz, Toyota Šiaurės Amerikos rinkodaros vadovas, 2012 m. Automobilių tyrimų centro vadovų seminaro metu.

Jo kalbos dalis aiškino, kaip įmonė ketina skirti daugiau dėmesio savo produktams, siekiant pritraukti pirkėjus, gimusius tarp 1980 ir 1998 metų: „Millenniums.“ Galbūt labiau kasdieniškas būdas Toyota ateities prekės ženklo strategijai apibūdinti būtų leisti klientams turėti savo pyragą ir jį suvalgyti. Lentz pažymėjo pardavimo taškus, tokius kaip technologijų integravimas į naujus automobilius, aplinkai draugiškas transportas, smagi vairavimo patirtis, maži automobilio įsigijimo ir išlaikymo kaštai, kaip sričiai, kurią šie pirkėjai labiausiai vertina.

Deja Toyota ir kitiems automobilių gamintojams, kasmet vis labiau akivaizdu, kad Y kartos atstovai nelabai rūpinasi automobiliais taip, kaip tai darė jų tėvai. Kur baby boomers įžvelgė vairavime laisvę, Millennials mato automobilius kaip finansinius antrankius. Visgi sunku kaltinti tokią minties kryptį. Ekonomika smunka, o degalai niekada nebuvo tokie brangūs. Draudimas nėra pigus, o kas dar blogiau, kolegijos mokslas valstybinėse institucijose per pastaruosius 15 metų padvigubėjo. Ar tai būtų patrauklu, jei tai būtumėte jūs, prie savo skolų pridėti dar 20 000 dolerių?

Neabejotinai daugiau Y kartos pirkėjų labiau linkę į hibridus, nei į tradicinius benzinu varomus automobilius. Jie ne taip kenkia degalų siurbliams ir skatina ekologiškus įpročius. Dar daugiau, automobilių kompanijos įšoka į hibridų bangą greičiau nei „dislikes“ atsirado po Rebecca Black muzikinio vaizdo klipo „Friday“ per YouTube.

Šie prioritetai atitinka tai, ką Toyota jau daro. Prius šeima siūlo gerą degalų ekonomiką, palyginti mažą kainą su Prius C ir technologijų integravimą, nors už tai tenka mokėti mažesniu vairavimo malonumu. Kita vertus, Scion FR-S siūlo smagumą ir mažą pirkimo kainą, nors už tai tenka mokėti maža rida ir technologijų funkcijų gausa.

Toyota jau vertina, kas neabejotinai bus didžiausias automobilių industrijos iššūkis, rodo, kad ateitis šviesi, ką Lentz yra įsitikinęs. „Klausydamiesi jų ir bendradarbiaudami kaip automobilių gamintojai ir tiekėjai, mes galime pateikti jiems norimus automobilius ir vairuoti šviesią ateitį visiems mums,“ sakė jis.

Ar tai reiškia hibridinį FR-S? Tikrai ne, bet tai tikriausiai reiškia, kad Toyota ateityje bus smagus vairuotojui hibridas, kuris nekainuos daugiau, nei įsigyti gali žmogus, gaunantis pradinį atlyginimą.

Gera žinia yra ta, kad naujausi pranešimai rodo, jog Y karta pamažu šyla prie automobilio įsigijimo idėjos. Gali būti, kad pirmosios bangos pagaliau mažina skolų naštą, arba tai, kad industrija pradeda suprasti jų poreikius, tačiau bet kuriuo atveju ateitis nėra visiškai tamsi.

„Jie auga, ir jų prioritetai keičiasi. Jie pradeda darbus ar šeimas ir jiems reikia tam tikros rūšies transporto priemonės, kad galėtų judėti,“ teigė Lentz.

Mašinų plovykla

Automobilio priežiūra yra svarbi bet kuriam vairuotojui, ypač tiems, kurie vertina savo transporto priemonės išvaizdą ir būklę. Mašinų plovykla siūlo profesionalias variklio plovimo paslaugas, kurios padeda išlaikyti automobilio variklio skyrių švarų ir veiksmingai veikiančią. Švarus variklio skyrius gali turėti teigiamą poveikį jūsų automobilio veikimui ir ilgaamžiškumui. Aplankykite mūsų svetainę, kad sužinotumėte daugiau apie teikiamas paslaugas ir privalumus, kuriuos galite gauti pasirinkdami mūsų specialistus.

https://auto-rent.lt
https://luxauto.lt/toyota-atsaukia-373-000-avalon-modeliu-kad-pataisytu-vairo-kolonele/

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/Toyota ir Gen Y: ateities automobilių rinkaSu dviem iš penkių…

https://autoplovykla.lt/plovyklos/kaunas/

Elektromobilių populiarumo analizė: nuo entuziastingų savininkų iki skeptiškų vairuotojų

Elektromobiliai vis dar yra tema, sukelianti dalijimosi nuomones. Pagal naujausią „AutoGuide“ atliktą apklausą, didžioji dalis esamų elektromobilių savininkų yra labai patenkinti savo pasirinkimu ir planuoja ateityje įsigyti dar vieną tokią transporto priemonę. Tačiau, kita vertus, tie, kurie dar nėra turėję elektromobilio, paprastai skeptiškai vertina tokią galimybę.

Apklausoje, kurioje dalyvavo daugybė „VerticalScope“ bendruomenių platformos narių, buvo užduotas klausimas: „Ar jūsų kitas automobilis bus elektrinis?“ Stulbinantys 88% dabartinių elektromobilių savininkų ir entuziastų atsakė, kad jie pirktų dar vieną, tuo tarpu tik 4% teigė, jog neplanuoja to daryti. 8% respondentų liko neapsisprendę. Priešingai, tik 11% tų, kurie neturi elektromobilio, domisi tokia galimybe, o net 78% teigia, kad jų tai nedomina. Likę 11% dar neapsisprendė.

Nepakankamas infrastruktūros ir kainų klausimas

Šis skirtumas tarp elektromobilių ir ne elektrinių transporto priemonių savininkų yra pažymėtinas. „VerticalScope“ redakcinis direktorius Greg Migliore pabrėžė, kad nors elektromobilių technologijos ateitis atrodo perspektyvi dėl naujų elektrinių produktų paleidimo ir stipraus finansinio atsakymo iš kai kurių bendrovių, tokių kaip „General Motors“, pagrindiniai veiksniai, lemsiantys, kaip greitai elektromobiliai įsitvirtins rinkoje, bus kaina ir infrastruktūra.

Masinu plovyklos Kaune

Kalbant apie elektromobilius Lietuvoje, svarbu nepamiršti svarbių automobilių priežiūros aspektų. Jei gyvenate arba dažnai lankotės Kaune, siūlome naudotis „Masinu plovyklos Kaune“ paslaugomis. Čia galite rasti modernias automobilių priežiūros paslaugas, pritaikytas tiek tradiciniams vidaus degimo varikliams, tiek ir šiuolaikiniams elektromobiliams. Plovyklos teikiamos paslaugos užtikrina optimalią jūsų transporto priemonės priežiūrą, taigi galėsite daugiau dėmesio skirti vairavimo malonumui ir rinktis aplinką tausojančius sprendimus.

Apibendrinant, elektromobiliai Lietuvoje ir pasaulyje susiduria su vis dar iššūkiais, tačiau entuziastų ir teigiamų apžvalgų skaičius rodo, kad šie automobiliai turi didelį potencialą. Nors kainos ir infrastruktūros klausimai išlieka reikšmingi, su laiku ir technologijų pažanga galima laukti pokyčių, kurie padės sumažinti atotrūkį tarp skeptikų ir entuziastų.

https://auto-rent.lt
https://mazasiskeliautojas.lt/chrysler-atsisako-hemi-prekes-zenklo-rinkodaros-srityje-kad-sutelktu-demesi-i-degalu-ekonomija/

https://autoplovykla.lt/plovyklos/kaunas/Elektromobilių populiarumo analizė: nuo entuziastingų savininkų iki skeptiškų vairuotojųElektromobiliai vis…