0 Comments

Smalsumas verčia mus pažvelgti į Jaguar prekės ženklo strategiją, kuri siekia įgyvendinti ambicingus augimo tikslus. Jaguar Land Rover Šiaurės Amerikos rinkodaros viceprezidentė Kim McCullough pabrėžė, kad mažesnis krosoveris yra didžiausio augimo galimybė. Šis segmentas sparčiai plečiasi, o kartu su kompaktinių sedanų segmentu, tai yra dvi didelės baltos vietos, kurios Jaguar suteiks reikalingą apimtį. Tačiau Jaguar oficialiai nepatvirtino, kada pasiūlys šią naują transporto priemonę.

Pernai Frankfurto automobilių parodoje Jaguar pristatė C-X17 krosoverio koncepciją, pagrįstą nauja lengva moduline platforma. Jo kėbulo ilgis atitinka BMW X5 SUV, todėl galima teigti, kad tai būtų vidutinio dydžio krosoveris, jei jis būtų iškart išleistas į rinką. Praėjusiais metais šis konceptas atrodė beveik pasirengęs gamybai su tokiais elementais kaip tinkamo dydžio šoninio veidrodžio ir kuro dangtelio dizainas ant galinio ketvirčio panelės.

Pirmasis naujas produktas iš šios platformos yra XE sportinis sedanas, sukurtas pritraukti potencialius Mercedes C klasės ir BMW 3 serijos savininkus. Jis debiutavo Paryžiaus automobilių parodoje šio mėnesio pradžioje. JAV dilerių pristatymas planuojamas 2016 m., kai W205 C klasės modelis įžengs į antrus metus, o 3 serija bus penktus metus rinkoje dabartinėje formoje.

Britų prabangos prekės ženklas planuoja vienerių metų trukmės rinkodaros kampaniją JAV, kuri apims televizijos ir socialinių tinklų kanalus, nes bendrovė pirmą kartą bando pritraukti tūkstantmečio kartos klientus.

Jaguar Land Rover siekia išplėsti savo pasaulinį verslą, kad iki 2020 m. parduotų 750 000 transporto priemonių kasmet. Praėjusiais metais Tata priklausanti įmonė pranešė pardavusi 425 006 vienetus, tai yra 19 procentų padidėjimas nuo 2012 m. ir naujas vienerių metų rekordas. JLR tikisi, kad XE turės didelę įtaką siekiant maždaug 76 procentų padidėjimo, kurį vadovybė numato iki 2020 m., tačiau kompaktiškas krosoveris, kaip Didžioji Riešė, taip pat gali atlikti svarbų vaidmenį.

Ši strategija kelia daug klausimų: ar Jaguar sugebės įgyvendinti savo ambicingus tikslus? Kaip jie susidoros su konkurencija iš tokių galingų prekės ženklų kaip BMW ir Mercedes? Ar naujosios technologijos ir dizaino sprendimai padės pritraukti naujos kartos vartotojus? Atsakymai į šiuos klausimus bus svarbūs ne tik Jaguar, bet ir visai automobilių pramonei, nes tai gali parodyti, kaip prekės ženklai gali prisitaikyti prie sparčiai besikeičiančių rinkos sąlygų.

https://autoplovykla.lt/en/carwashes/
https://mazasiskeliautojas.lt/ataskaita-dodge-nutraukia-caliber-srt4-gamyba/
https://autosanderis.lt/lexus-pirmauja-twitter-tinkle-del-saveikos-ir-inovaciju/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *