0 Comments

https://autoplovykla.lt/plovyklos/kaunas/

Chrysler Ateities Planų Apžvalga

Chrysler ateities planai, regis, neapima mažų automobilių su dyzeliniais varikliais. Pramonės tendencijoms, skatinančioms dyzelinius mažus automobilius Šiaurės Amerikoje, nepritaria Fiat Chrysler Automobiles vadovas Sergio Marchionne. Jis teigia, kad šioje srityje pelno nemato. Chrysler ruošiasi paskelbti savo mažų variklių ateities planus gegužės 6 dieną.

Sergio Marchionne teigia, kad didesniuose automobiliuose galima taikyti dyzelinius variklius dėl su jais susijusių kaštų. Žymiai sudėtingiau tai padaryti su mašinomis, tokiomis kaip Chrysler 200 sedanas, ir išlaikyti pelno maržas virš įprastinio lygio.

Šiuo metu Chevrolet siūlo Cruze kompaktinio sedano dyzelinę versiją, kuri sukurta konkuruoti su dyzeliniu Volkswagen Jetta. Mazda taip pat dirba ties Mazda6 vidutinio dydžio sedano dyzeline versija ir siūlo naujų SkyActiv automobilių dyzelines versijas kitose pasaulio rinkose.

Šiuo metu Chrysler siūlo dyzelinę Grand Cherokee vidutinio dydžio SUV versiją ir V6 dyzelinę Ram 1500 pikapo versiją. Be to, jie siūlo V8 sunkiųjų sunkvežimių su dyzeliniais varikliais versijas.

Autoplovykla Kaune

Kalbant apie automobilių priežiūrą ir švarą Lietuvoje, ypatingą dėmesį turėtume skirti autoplovykloms, ypač didžiuosiuose miestuose, tokiuose kaip Kaunas. Norint išlaikyti automobilį tvarkingą ir ilgiau išsaugoti jo vertę, patikima autoplovykla Kaune gali būti idealus sprendimas. Kauno autoplovyklos siūlo įvairias paslaugas, pradedant greitu automobilio išorės plovimu ir baigiant profesionaliu interjero valymu, užtikrinančiu, kad jūsų automobilis atrodys lyg naujas.

https://auto-rent.lt
https://mazasiskeliautojas.lt/atskleistos-los-andzelo-automobiliu-parodos-dizaino-issukio-paraiskos/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/

Toyota ir Gen Y: ateities automobilių rinka

Su dviem iš penkių automobilių pirkėjų, priklausančių Y kartai, Toyota pripažįsta, kaip svarbu yra pritraukti Amerikos naujosios kartos automobilių pirkėjus ir jų visiškai skirtingus skonius. „Galutinis rezultatas: vartotojai visada diktavo rinką, ir jaunieji vartotojai bus pagrindinis rinkos variklis ateityje,“ sakė Jim Lentz, Toyota Šiaurės Amerikos rinkodaros vadovas, 2012 m. Automobilių tyrimų centro vadovų seminaro metu.

Jo kalbos dalis aiškino, kaip įmonė ketina skirti daugiau dėmesio savo produktams, siekiant pritraukti pirkėjus, gimusius tarp 1980 ir 1998 metų: „Millenniums.“ Galbūt labiau kasdieniškas būdas Toyota ateities prekės ženklo strategijai apibūdinti būtų leisti klientams turėti savo pyragą ir jį suvalgyti. Lentz pažymėjo pardavimo taškus, tokius kaip technologijų integravimas į naujus automobilius, aplinkai draugiškas transportas, smagi vairavimo patirtis, maži automobilio įsigijimo ir išlaikymo kaštai, kaip sričiai, kurią šie pirkėjai labiausiai vertina.

Deja Toyota ir kitiems automobilių gamintojams, kasmet vis labiau akivaizdu, kad Y kartos atstovai nelabai rūpinasi automobiliais taip, kaip tai darė jų tėvai. Kur baby boomers įžvelgė vairavime laisvę, Millennials mato automobilius kaip finansinius antrankius. Visgi sunku kaltinti tokią minties kryptį. Ekonomika smunka, o degalai niekada nebuvo tokie brangūs. Draudimas nėra pigus, o kas dar blogiau, kolegijos mokslas valstybinėse institucijose per pastaruosius 15 metų padvigubėjo. Ar tai būtų patrauklu, jei tai būtumėte jūs, prie savo skolų pridėti dar 20 000 dolerių?

Neabejotinai daugiau Y kartos pirkėjų labiau linkę į hibridus, nei į tradicinius benzinu varomus automobilius. Jie ne taip kenkia degalų siurbliams ir skatina ekologiškus įpročius. Dar daugiau, automobilių kompanijos įšoka į hibridų bangą greičiau nei „dislikes“ atsirado po Rebecca Black muzikinio vaizdo klipo „Friday“ per YouTube.

Šie prioritetai atitinka tai, ką Toyota jau daro. Prius šeima siūlo gerą degalų ekonomiką, palyginti mažą kainą su Prius C ir technologijų integravimą, nors už tai tenka mokėti mažesniu vairavimo malonumu. Kita vertus, Scion FR-S siūlo smagumą ir mažą pirkimo kainą, nors už tai tenka mokėti maža rida ir technologijų funkcijų gausa.

Toyota jau vertina, kas neabejotinai bus didžiausias automobilių industrijos iššūkis, rodo, kad ateitis šviesi, ką Lentz yra įsitikinęs. „Klausydamiesi jų ir bendradarbiaudami kaip automobilių gamintojai ir tiekėjai, mes galime pateikti jiems norimus automobilius ir vairuoti šviesią ateitį visiems mums,“ sakė jis.

Ar tai reiškia hibridinį FR-S? Tikrai ne, bet tai tikriausiai reiškia, kad Toyota ateityje bus smagus vairuotojui hibridas, kuris nekainuos daugiau, nei įsigyti gali žmogus, gaunantis pradinį atlyginimą.

Gera žinia yra ta, kad naujausi pranešimai rodo, jog Y karta pamažu šyla prie automobilio įsigijimo idėjos. Gali būti, kad pirmosios bangos pagaliau mažina skolų naštą, arba tai, kad industrija pradeda suprasti jų poreikius, tačiau bet kuriuo atveju ateitis nėra visiškai tamsi.

„Jie auga, ir jų prioritetai keičiasi. Jie pradeda darbus ar šeimas ir jiems reikia tam tikros rūšies transporto priemonės, kad galėtų judėti,“ teigė Lentz.

Mašinų plovykla

Automobilio priežiūra yra svarbi bet kuriam vairuotojui, ypač tiems, kurie vertina savo transporto priemonės išvaizdą ir būklę. Mašinų plovykla siūlo profesionalias variklio plovimo paslaugas, kurios padeda išlaikyti automobilio variklio skyrių švarų ir veiksmingai veikiančią. Švarus variklio skyrius gali turėti teigiamą poveikį jūsų automobilio veikimui ir ilgaamžiškumui. Aplankykite mūsų svetainę, kad sužinotumėte daugiau apie teikiamas paslaugas ir privalumus, kuriuos galite gauti pasirinkdami mūsų specialistus.

https://auto-rent.lt
https://luxauto.lt/toyota-atsaukia-373-000-avalon-modeliu-kad-pataisytu-vairo-kolonele/

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/Toyota ir Gen Y: ateities automobilių rinkaSu dviem iš penkių…