Techninė analizė: Audi planai JAV rinkoje
Įdomu, kaip Audi ketina įsitvirtinti JAV rinkoje? Šis klausimas iškyla daugybei automobilių entuziastų ir analitikų, stebint vokiečių prabangos automobilių gamintojus, kurie siekia užimti lyderio pozicijas. Audi, viena iš didžiojo Vokietijos trijulės, pirmą kartą atvirai pripažįsta, kad planuoja parduoti savo kompaktišką Q3 SUV modelį Amerikoje. Tai žingsnis, kuris gali dramatiškai pakeisti prabangos automobilių rinkos peizažą Jungtinėse Valstijose.
Audi jau kurį laiką užsimena apie galimą Q3 pristatymą Šiaurės Amerikoje. Tačiau iki šiol nebuvo jokio konkretaus patvirtinimo. Dabar Audi oficialiai paskelbė, kad Detroito automobilių parodoje bus pristatytas Q3 „Vail“ konceptas. Šis žingsnis yra dalis platesnės strategijos, kurios tikslas – iki 2015 metų aplenkti BMW ir tapti daugiausiai parduodamu prabangos automobilių prekės ženklu.
Audi generalinis direktorius Rupertas Stadleris Londone pareiškė: „Kitas rinkos segmentas, kurį turime užkariauti, yra Jungtinės Valstijos. Matome galimybes SUV ir sedanų segmentuose.“ Audi jau įsitvirtino už JAV ribų, tačiau stipresnis įsitvirtinimas Amerikos rinkoje yra būtinas jų tikslų pasiekimui. JAV prabangos automobilių rinkoje BMW ir Mercedes vis dar turi stiprias pozicijas, tačiau įvesdama mažesnius automobilius, Audi gali pakeisti situaciją.
Be Q3, Audi taip pat planuoja pristatyti kelias naujos kartos A3 versijas, įskaitant ir sedaną. Dar vienas strategijos aspektas – automobilių gamyba vietoje, o ne jų eksportas, kas žymiai riboja prieinamumą vartotojams. BMW ir Mercedes jau seniai suprato šio sprendimo privalumus.
Pasak Stadlerio, tai nėra taip paprasta, kaip tiesiog paspausti mygtuką. Audi pagaliau tapo pelninga Amerikoje, todėl jie jaučiasi pakankamai užtikrinti, kad galėtų pereiti nuo atsargaus bandymo iki pilno plaukimo. Stadleris pridūrė: „Per kitą dešimtmetį turėsime galvoti apie kitą Audi prekės ženklo ikoną.“ Atsižvelgiant į stiprią tendenciją mažesnių, ekonomiškesnių automobilių link, įdomu, ką jis turi omenyje.
Šis žingsnis taip pat kelia klausimų apie Audi gamybos planus. Ar jie ketina statyti gamyklą JAV, kaip tai padarė konkurentai? Tai būtų logiškas žingsnis, siekiant sumažinti logistikos išlaidas ir padidinti vietinį prieinamumą. Be to, vietinė gamyba galėtų padėti Audi greičiau reaguoti į rinkos pokyčius ir vartotojų poreikius.
Įdomu, kaip šie planai paveiks Audi konkurenciją su BMW ir Mercedes. Ar Audi pavyks aplenkti šiuos ilgamečius lyderius? Tik laikas parodys. Tačiau vienas dalykas yra aiškus – Audi yra pasiryžusi išnaudoti visas galimybes ir įgyvendinti savo ambicingus tikslus JAV rinkoje.
Papildomai, norintiems sužinoti daugiau apie automobilių priežiūrą, rekomenduojame apsilankyti čia, kur pateikiama išsami informacija apie automobilių salono plovimą.
https://autoplovykla.lt/ru/moika-dvigatelya/
https://vytautobrigada.lt/gandai-sklando-apie-toyota-avalon-sports-modeli/
https://alkestaauto.lt/10-geriausiu-2013-m-automobiliu-naujienu-istoriju/