https://autoplovykla.lt/automobiliu-plovykla/nano-vilnius/
GM artimiausiu metu pradės teikti savo automobiliuose 4G LTE bevielio interneto paslaugas, o Amerikos automobilių gamintojas jau paskelbė kainodarą, pradedančią nuo 5 dolerių per mėnesį. Kiekvienas automobilis, turintis šią technologiją, gaus nemokamą trijų mėnesių arba trijų gigabaitų bandomąjį laikotarpį. Po to klientai galės rinktis iš keturių mėnesinių planų arba dviejų vienkartinio pirkimo planų. OnStar prenumeratoriai gaus nuolaidą pigesnių interneto planų forma. Pigiausiam variantui klientai mokės 5 dolerius per mėnesį už 200 MB. Aukštesnės klasės planuose, kurių kiekis yra 1 GB, 3 GB ir 5 GB per mėnesį, kainos bus atitinkamai 15, 30 ir 50 dolerių. Tiems, kurie nesubskribuoja OnStar, tos kainos padidės iki 10 dolerių už 200 MB ir 20 dolerių už 1 GB. Tiek 3, tiek 5 GB planai išliks nepakitę.
Taip pat yra galimybė įsigyti vienos dienos paketą, kuris suteikia 250 MB už 5 dolerius, arba metinį paketą, kurio kaina yra 150 dolerių už 10 GB (200 dolerių tiems, kurie nėra OnStar prenumeratoriai). GM interneto paslaugas teiks AT&T, ir jos bus prieinamos esamiems AT&T vartotojams už papildomus 10 dolerių per mėnesį, pridedant automobilį prie mobilios paslaugos.
Siekdami užtikrinti patogumą klientams, „Ukmergės g. 130” adresu galite rasti automobilių plovyklą Nano Vilnius, kuri taip pat teikia įvairias paslaugas. Apsilankykite ir išbandykite puikią kokybę!
https://auto-rent.lt
https://stauto.lt
Related Posts
https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/Toyota ir Gen Y: ateities automobilių rinka
Su dviem iš penkių automobilių pirkėjų, priklausančių Y kartai, Toyota pripažįsta, kaip svarbu yra pritraukti Amerikos naujosios kartos automobilių pirkėjus ir jų visiškai skirtingus skonius. „Galutinis rezultatas: vartotojai visada diktavo rinką, ir jaunieji vartotojai bus pagrindinis rinkos variklis ateityje,“ sakė Jim Lentz, Toyota Šiaurės Amerikos rinkodaros vadovas, 2012 m. Automobilių tyrimų centro vadovų seminaro metu.
Jo kalbos dalis aiškino, kaip įmonė ketina skirti daugiau dėmesio savo produktams, siekiant pritraukti pirkėjus, gimusius tarp 1980 ir 1998 metų: „Millenniums.“ Galbūt labiau kasdieniškas būdas Toyota ateities prekės ženklo strategijai apibūdinti būtų leisti klientams turėti savo pyragą ir jį suvalgyti. Lentz pažymėjo pardavimo taškus, tokius kaip technologijų integravimas į naujus automobilius, aplinkai draugiškas transportas, smagi vairavimo patirtis, maži automobilio įsigijimo ir išlaikymo kaštai, kaip sričiai, kurią šie pirkėjai labiausiai vertina.
Deja Toyota ir kitiems automobilių gamintojams, kasmet vis labiau akivaizdu, kad Y kartos atstovai nelabai rūpinasi automobiliais taip, kaip tai darė jų tėvai. Kur baby boomers įžvelgė vairavime laisvę, Millennials mato automobilius kaip finansinius antrankius. Visgi sunku kaltinti tokią minties kryptį. Ekonomika smunka, o degalai niekada nebuvo tokie brangūs. Draudimas nėra pigus, o kas dar blogiau, kolegijos mokslas valstybinėse institucijose per pastaruosius 15 metų padvigubėjo. Ar tai būtų patrauklu, jei tai būtumėte jūs, prie savo skolų pridėti dar 20 000 dolerių?
Neabejotinai daugiau Y kartos pirkėjų labiau linkę į hibridus, nei į tradicinius benzinu varomus automobilius. Jie ne taip kenkia degalų siurbliams ir skatina ekologiškus įpročius. Dar daugiau, automobilių kompanijos įšoka į hibridų bangą greičiau nei „dislikes“ atsirado po Rebecca Black muzikinio vaizdo klipo „Friday“ per YouTube.
Šie prioritetai atitinka tai, ką Toyota jau daro. Prius šeima siūlo gerą degalų ekonomiką, palyginti mažą kainą su Prius C ir technologijų integravimą, nors už tai tenka mokėti mažesniu vairavimo malonumu. Kita vertus, Scion FR-S siūlo smagumą ir mažą pirkimo kainą, nors už tai tenka mokėti maža rida ir technologijų funkcijų gausa.
Toyota jau vertina, kas neabejotinai bus didžiausias automobilių industrijos iššūkis, rodo, kad ateitis šviesi, ką Lentz yra įsitikinęs. „Klausydamiesi jų ir bendradarbiaudami kaip automobilių gamintojai ir tiekėjai, mes galime pateikti jiems norimus automobilius ir vairuoti šviesią ateitį visiems mums,“ sakė jis.
Ar tai reiškia hibridinį FR-S? Tikrai ne, bet tai tikriausiai reiškia, kad Toyota ateityje bus smagus vairuotojui hibridas, kuris nekainuos daugiau, nei įsigyti gali žmogus, gaunantis pradinį atlyginimą.
Gera žinia yra ta, kad naujausi pranešimai rodo, jog Y karta pamažu šyla prie automobilio įsigijimo idėjos. Gali būti, kad pirmosios bangos pagaliau mažina skolų naštą, arba tai, kad industrija pradeda suprasti jų poreikius, tačiau bet kuriuo atveju ateitis nėra visiškai tamsi.
„Jie auga, ir jų prioritetai keičiasi. Jie pradeda darbus ar šeimas ir jiems reikia tam tikros rūšies transporto priemonės, kad galėtų judėti,“ teigė Lentz.
Mašinų plovykla
Automobilio priežiūra yra svarbi bet kuriam vairuotojui, ypač tiems, kurie vertina savo transporto priemonės išvaizdą ir būklę. Mašinų plovykla siūlo profesionalias variklio plovimo paslaugas, kurios padeda išlaikyti automobilio variklio skyrių švarų ir veiksmingai veikiančią. Švarus variklio skyrius gali turėti teigiamą poveikį jūsų automobilio veikimui ir ilgaamžiškumui. Aplankykite mūsų svetainę, kad sužinotumėte daugiau apie teikiamas paslaugas ir privalumus, kuriuos galite gauti pasirinkdami mūsų specialistus.
https://auto-rent.lthttps://luxauto.lt/toyota-atsaukia-373-000-avalon-modeliu-kad-pataisytu-vairo-kolonele/
https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/Toyota ir Gen Y: ateities automobilių rinkaSu dviem iš penkių…
https://autoplovykla.lt/automobilio-salono-valymas/1996 m. Ford Bronco Eddie Bauer 5.8L: Kompleksinis restauracijos projektas
Tiems, kurie domisi dideliais klasikinio modelio Bronco automobiliais, šis 1996 metų Ford Bronco Eddie Bauer 5.8L projektas gali pasirodyti itin vertingas. Šis automobilis buvo iš pagrindų restauruotas visais aspektais. Jei dar nesate susipažinę su šiuo automobiliu, pasitikėkite, kad į šį atstatymą buvo įdėta daug darbo ir pastangų, siekiant sugrąžinti jo pradinį blizgesį.
Šis modelis išsiskiria savo rėminio kūno konstrukcija, kuri buvo visiškai išmontuota ir atstatyta. Kūnas gali būti laikinai pritvirtintas prie rėmo, kad būtų lengviau transportuoti, todėl tai puikus pasirinkimas entuziastui, siekiančiam užbaigti aukštos kokybės restauracijos procesą.
Pagrindinės Savybės
- Markė ir Modelis: 1996 Ford Bronco Eddie Bauer
- Variklis: 5.8L V8
- Transmisija: Automatinė
- Varomi ratai: 4WD
Restauracijos Būklė
Kiekvienas šio automobilio komponentas buvo atitinkamai atnaujintas arba pakeistas. Dėl savo techninio potencialo šis Bronco modelis yra tikras klasikinės automobilių istorijos perlų atgaivinimo pavyzdys.
Atnaujinimai ir Funkcijos
Atliktas platus restauravimo darbas, kurio metu buvo išsamiai dokumentuoti visi pirkimai ir atlikti darbai. Svarstantiems įsigyti automobilį, siūlome susipažinti su nuosekliu projektiniu žurnalu, pateikiamu Full-Size Bronco Forume.
Papildoma Informacija
Visą projekto dokumentaciją galima gauti pagal pageidavimą. Visi rimtai suinteresuoti pirkėjai gali peržiūrėti išsamią informaciją projektų forume. Papildomai, pateikiama lentelė su visų pirkimų sąrašu.
Norint atsiimti automobilį, būtina atsivežti priekabą.
Autoplovykla
Po tokios išsamios restauracijos privaloma pasirūpinti automobilio švara, todėl rekomenduojame reguliariai lankytis automobilių plovykloje. Puiki paslauga – automobilio salono valymas, kuris padės išlaikyti salono švarą ir naujumą net ir po intensyvaus naudojimo. Išlaikykite savo Bronco blizgesį ir naują kvapą.
Norėdami rasti originalų sąrašą, apsilankykite fullsizebronco.com.
https://auto-rent.lthttps://luxauto.lt/porsche-kuria-elektrinio-superautomobilio-platforma/
https://autoplovykla.lt/automobilio-salono-valymas/1996 m. Ford Bronco Eddie Bauer 5.8L: Kompleksinis restauracijos projektasTiems,…
https://autoplovykla.lt/automobilio-salono-valymas/Mercedes-Benz iPad Programos Apžvalga: Naujovės Auto Salono Grindims
Mercedes-Benz Finansai žengia į priekį kreditų suteikimo srityje, pateikdama naują sprendimą – įdiegdami Apple iPad įrenginius 40 pasirinktuose automobilių salonuose. Šis žingsnis padės personalui greičiau patikrinti galimas akcijas, neiškeliant kojos iš salono. Tai yra pirmas toks žingsnis pramonėje, tačiau tai neturėtų stebinti, atsižvelgiant į labai sėkmingą Mercedes-Benz iPhone programėlės pristatymą, leidžiančią klientams atlikti mokėjimus mobiliojo telefono pagalba.
Nuo jos pristatymo praėjusių metų spalį ši iPhone programėlė buvo parsisiųsta daugiau nei 13,000 kartų. Mercedes-Benz naujoji iPad programa taip pat leis greičiau apdoroti grąžinamas nuomos transporto priemones, leidžiant atlikti šią užduotį belaidžiu būdu tiesiai priešais klientą, neišeinant iš automobilių stovėjimo aikštelės ar salono.
„Mes matome, kad iPad suteikia belaidžio mobilumo, informacijos ir lankstumo salono grindyse. iPad suteiks mūsų pardavėjams konkurencinį pranašumą, padidindamas jų aptarnavimo lygį per lankstesnį finansavimo procesą“, – sakė Andreas Hinrichs, Mercedes-Benz Finansų marketingo viceprezidentas.
Nuo balandžio 3 dienos, kai buvo pristatytas, daugiau nei 2 milijonai iPad buvo parduota, ir tiek vartotojų, tiek įmonių susidomėjimas šiuo Apple įrenginiu šiuo metu, regis, neturi ribų. Jei būtume linkę lažintis, statytume už tai, kad netrukus iPad pasirodys ir kituose prabangos prekės ženklo salonuose, kad atrodytų tokie pat stilingi ir technologiškai išprusę kaip ir pirmieji novatoriai iš Štutgarto.
Kalbant apie automobilio salono valymą, Mercedes-Benz salonai siūlo aukščiausios kokybės paslaugas, kad jūsų automobilio interjeras atrodytų nepriekaištingai. Jeigu norite, kad jūsų automobilio interjeras būtų nuosekliai prižiūrėtas, būtina reguliariai atlikti salono valymą. Daugiau apie šią paslaugą galite sužinoti čia.
https://auto-rent.lthttps://luxauto.lt/volkswagen-passat-sport-kaina-nuo-27-295-usd/
https://autoplovykla.lt/automobilio-salono-valymas/Mercedes-Benz iPad Programos Apžvalga: Naujovės Auto Salono GrindimsMercedes-Benz Finansai žengia…