0 Comments

Ford ir Takata Oro Pagalvių Atšaukimas: Kas Naujo?

Ford paskelbė apie naujausią Takata oro pagalvių atšaukimo plėtrą, kurią sudaro trečioji planuota transporto priemonių, įtrauktų į Takata oro pagalvių infliatorių atšaukimus, plėtra. Ar tai tik dar vienas žingsnis siekiant užtikrinti saugumą, ar čia slypi daugiau istorijos?

Šioje plėtroje visame pasaulyje pridėta 364,523 vienetai, įskaitant 327,796 JAV ir federalizuotose teritorijose bei 36,727 Kanadoje. Įdomu, kad Amerikos automobilių gamintojas teigia nežinantis apie jokius su keleivių pusės priekiniais infliatoriais susijusius sužalojimus, įtrauktus į šį saugumo atšaukimą. Tai verčia susimąstyti, ar tokios priemonės yra prevencinės, ar yra daugiau nei matome iš pirmo žvilgsnio?

Atšauktos transporto priemonės apima:

  • 2009-10 Ford Mustang, pagamintas Flat Rock Assembly Plant, nuo 2008 m. vasario 27 d. iki 2010 m. kovo 5 d.
  • 2013 Ford Mustang, pagamintas Flat Rock Assembly Plant, nuo 2011 m. spalio 26 d. iki 2013 m. sausio 24 d.
  • 2009-10 Ford Fusion, pagamintas Hermosillo Assembly Plant, nuo 2008 m. vasario 18 d. iki 2010 m. liepos 25 d.
  • 2009-10 Ford Ranger, pagamintas Twin Cities Assembly Plant, nuo 2008 m. gegužės 27 d. iki 2010 m. liepos 26 d.
  • 2009-10 Ford Edge, pagamintas Oakville Assembly Plant, nuo 2008 m. birželio 16 d. iki 2010 m. liepos 1 d.
  • 2009-10 Lincoln MKZ, pagamintas Hermosillo Assembly Plant, nuo 2008 m. vasario 19 d. iki 2010 m. liepos 25 d.
  • 2009-10 Lincoln MKX, pagamintas Oakville Assembly Plant, nuo 2008 m. birželio 16 d. iki 2010 m. liepos 12 d.
  • 2009-10 Mercury Milan, pagamintas Hermosillo Assembly Plant, nuo 2008 m. vasario 19 d. iki 2010 m. liepos 24 d.

Be to, automobilių gamintojas paskelbė apie atskirą atšaukimą, susijusį su 2018 m. Ford Expedition ir Lincoln Navigator transporto priemonėmis. Apie 363 vienetai Šiaurės Amerikoje yra paveikti dėl galinio durų langų automatinio atbulinio veikimo funkcijos problemų. Ar tai techninė klaida, ar gamybos defektas?

Ford teigia, kad tam tikri antros eilės langų valdymo moduliai buvo pagaminti su netinkamu elektroniniu komponentu. Jei elektrinis langas negrįžta atgal, kai užsidarant susiduria su kliūtimi, tai gali padidinti sužalojimo riziką. Įdomu, ar šis atvejis yra retas, ar gali būti daugiau neatskleistų atvejų?

Įmonė nežino apie jokius su šiuo klausimu susijusius nelaimingus atsitikimus ar sužalojimus, o 361 paveiktas vienetas yra JAV ir federalizuotose teritorijose, o du yra Kanadoje. Norint išspręsti problemą, atstovai patikrins ir, jei būtina, pakeis antros eilės lango elektroninį valdymo modulį be jokio mokesčio klientui.

Ar šios naujienos kelia daugiau klausimų nei atsakymų? Diskutuokite apie šią istoriją mūsų Ford Forume.

https://autoplovykla.lt/automobilio-poliravimas/
https://alkestaauto.lt/subaru-legacy-3-0-limited-apzvalga-automobiliu-apzvalgos/
https://brangusautosupirkimas.lt/genesis-pristato-serijini-gv80-kupe-2024-m-atnaujina-gv80-visureigi/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts