0 Comments

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/

Nissan Safari Rally Z Atkūrimas

Nissan Restoration Club nusprendė sugrąžinti Safari Rally Z į jo pradinę būklę. Šis legendinis automobilis laimėjo du bendruosius Rytų Afrikos Safari Rally čempionatus 1971 ir 1973 metais. Nors jo karjera buvo trumpa, ji buvo įspūdinga, apvainikuota 1-2 vieta 1971 metų varžybose.

Restauruojamas automobilis yra būtent tas, kuris 1971 metais laimėjo 19-ąjį Safari Rally ir buvo vairuojamas Edgaro Hermanno ir Hanso Schullerio. Automobilis pasižymi uždaru, greitu kupė dizainu ir yra varomas 2,4 litro OHC eilinio šešių cilindrų varikliu, kurio galia siekia 215 AG.

Nissan Restoration Club dabar yra stipriausias nuo 60 narių ir yra mažas savanorių būrys iš įmonės R&D departamento. Klubas susikūrė 2006 metais ir nuo tada atkūrė aštuonis automobilius, įskaitant legendinį 1964 metų Skyline lenktyninį automobilį bei „Fuji“ ir „Sakura“ Datsun 210 modelius, laimėjusius 1958 metų Mobilgas Trial Australijoje.

Lenktyninė mašina yra „Nissan“ paveldos kolekcijos dalis, tačiau iki 2013 metų gruodžio bus restauruota.

Apsilankykite mūsų galerijoje, kad pamatytumėte Safari Rally Z nuotraukas: Automobilių variklių plovimas Vilniuje.

https://auto-rent.lt
https://luxauto.lt/pirmasis-vw-e-golf-parduodamas-aukcione/

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/

Naujas „Range Rover Sport“ 2023: Inovacijos ir Prabangos Harmonija

„Land Rover“ atskleidė naująjį 2023 metų „Range Rover Sport“, kuris žada būti naujovių ir prabangos simbiozė. Naujasis modelis, kaip ir jo didysis brolis, siūlo platų variklių pasirinkimą, įskaitant lengvojo hibrido ir V8 variantus, o elektromobilio versija debiutuos kitais metais. Naujasis „Range Rover Sport“ labiau orientuojasi į kelio savybes, išlaikant minimalistinį stilių.

Prekinė automobilio dalis demonstruoja pačias siauriausias žibintus „Land Rover“ istorijoje, rėminančius „slaptumo“ groteles. Priekinis buferis turi dvi bifurkucines angas, kurios pabrėžia automobilio plotį. Taip pat, automobilio gale horizontalūs galiniai žibintai yra sujungti juoda juosta, o tai skiriasi nuo įprastos vertikalios „Range Rover“ šviesų konfigūracijos.

Viduje, „Range Rover Sport“ siūlo daugiau atloštą centrinę konsolę ir „plūduriuojančio“ stiliaus prietaisų skydelį. Dauguma paviršių yra padengti oda, nors „Land Rover“ taip pat siūlo tvarias „Ultrafabric“ tekstiles durims ir prietaisų skydeliui. Bronzos chromas suteikia tinkamą elegancijos jausmą. Priekinės sėdynės turi 22 padėčių elektrinį reguliavimą, o gale sėdintiems keleiviams padaryta 20 milimetrų daugiau vietos kojoms.

Technikos mėgėjams patiks 13,1 colio lenktas jutiklinis ekranas su JLR Pivi Pro sistema ir šiek tiek didesnis 13,7 colio ekranas vairuotojo informacijos dalyje. Abi sistemos yra pritaikomos, su standartinėmis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ funkcijomis, taip pat įdiegta „Amazon Alexa“. Kiti technologiniai patogumai apima salono filtravimo sistemą, 29 garsiakalbių, 1430 vatų „Meridian“ garso sistemą ir aktyvų triukšmo slopinimą. 15 vatų belaidis kroviklis yra standartinė funkcija.

Pirkėjai galės rinktis iš keturių variklių variantų. Pirmieji du yra lengvieji hibridai su sklandžiu „Ingenium“ šešių cilindrų turbokompresoriumi, siūlomu 355 ir 395 arklio galių konfigūracijose. Toliau yra P440e, įkrovinis hibridas (PHEV), kuris bus pasiekiamas išskirtinai „Autobiografijos“ apdailos komplektacijoje. JLR prognozuoja, kad šis modelis galės nuvažiuoti iki 77 kilometrų elektriniu režimu.

Galų gale, BMW sukurtas V8 dvigubo turbokompresoriaus variklis generuoja 523 AG ir 553 lb-ft sukamąjį momentą. Su paleidimo valdymo sistema jis pasieks 96 km/h greitį per 4,3 sekundės.

Būdamas „Land Rover“, šis modelis turi „Adaptive Off-Road Cruise Control“ ir „Terrain Response“ sistemas, kurios priderina važiuoklę prie kelio paviršiaus. Kiekvienas „Range Rover Sport“ turi oro pakabą, o V8 variantas praplečia šią sistemą su „Dynamic Response Pro“ – aktyvia riedėjimo kontrolės sistema. Galinių ratų vairavimas suteikia galimybę galiniams ratams pasisukti iki 7,3 laipsnio, taip pagerinant manevringumą ir stabilumą.

Naujas šios kartos modelis turi „Stormer Handling Pack“, kuris yra unikalus V8 modeliui. Šis paketas apima „Dynamic Response Pro“, visų ratų vairavimo, elektroninį aktyvų diferencialą su sukimo momento paskirstymu ir konfigūruojamas programas, kurios leidžia vairuotojams sukurti savus vairavimo režimus.

2023 metų „Range Rover Sport“ jau galima užsisakyti, kainos prasideda nuo 84,250 JAV dolerių už P360 SE modelį, o didžiausia kaina siekia 122,850 JAV dolerių už P530 „First Edition“. Gamyba prasidės artimiausiu metu Solihullo gamykloje.

Daugiau informacijos apie variklio plovimą rasite čia.

https://auto-rent.lt
https://luxauto.lt/parduodamas-ford-transit-250-mr-awd/

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/Naujas „Range Rover Sport“ 2023: Inovacijos ir Prabangos Harmonija„Land Rover“…