0 Comments

https://autoplovykla.lt/

Iceni modelis buvo pristatytas neseniai ir šis britiškas sportinio automobilio ženklas gali būti ant kažko ypatingo. Trident firma skelbia, kad jis yra greičiausias ir efektyviausias suspaudimo uždegimo sportinis automobilis. Jo maksimalus greitis viršija 190 mylių per valandą ir jis gali važiuoti 2000 mylių su vienu kuro baku. Nors jie nepateikė degalų taupumo informacijos ar bako talpos, jo gebėjimai stebina.

Trident taip pat pristatė Iceni Magna, kuri yra greito kėbulo modifikacija, bei Iceni Venturer, universalą. Šie automobiliai turėtų turėti tokius pat įspūdingus parametrus kaip ir sportinis modelis. Patentuotas naujas būdas padidinti sukimo momentą ir padidinti kuro efektyvumą 20 procentų. Variklis – 6,6 litro turbo dyzelinis V8, generuojantis 395 AG ir 700 lb-ft sukimo momento. Modelis gali pasiekti 660 AG ir 1050 lb-ft sukimo momentą su specialiu reguliavimu.

Kalbant apie Ukmergės 130 Vilniuje, ten puikiai pasirūpinsite savo automobiliu ir suteiksite jam viską, ko reikia saugiam bei švariam važiavimui. Apsilankykite ir įsitikinkite patys!

https://auto-rent.lt
https://mazasiskeliautojas.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/

Naujas „Range Rover Sport“ 2023: Inovacijos ir Prabangos Harmonija

„Land Rover“ atskleidė naująjį 2023 metų „Range Rover Sport“, kuris žada būti naujovių ir prabangos simbiozė. Naujasis modelis, kaip ir jo didysis brolis, siūlo platų variklių pasirinkimą, įskaitant lengvojo hibrido ir V8 variantus, o elektromobilio versija debiutuos kitais metais. Naujasis „Range Rover Sport“ labiau orientuojasi į kelio savybes, išlaikant minimalistinį stilių.

Prekinė automobilio dalis demonstruoja pačias siauriausias žibintus „Land Rover“ istorijoje, rėminančius „slaptumo“ groteles. Priekinis buferis turi dvi bifurkucines angas, kurios pabrėžia automobilio plotį. Taip pat, automobilio gale horizontalūs galiniai žibintai yra sujungti juoda juosta, o tai skiriasi nuo įprastos vertikalios „Range Rover“ šviesų konfigūracijos.

Viduje, „Range Rover Sport“ siūlo daugiau atloštą centrinę konsolę ir „plūduriuojančio“ stiliaus prietaisų skydelį. Dauguma paviršių yra padengti oda, nors „Land Rover“ taip pat siūlo tvarias „Ultrafabric“ tekstiles durims ir prietaisų skydeliui. Bronzos chromas suteikia tinkamą elegancijos jausmą. Priekinės sėdynės turi 22 padėčių elektrinį reguliavimą, o gale sėdintiems keleiviams padaryta 20 milimetrų daugiau vietos kojoms.

Technikos mėgėjams patiks 13,1 colio lenktas jutiklinis ekranas su JLR Pivi Pro sistema ir šiek tiek didesnis 13,7 colio ekranas vairuotojo informacijos dalyje. Abi sistemos yra pritaikomos, su standartinėmis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ funkcijomis, taip pat įdiegta „Amazon Alexa“. Kiti technologiniai patogumai apima salono filtravimo sistemą, 29 garsiakalbių, 1430 vatų „Meridian“ garso sistemą ir aktyvų triukšmo slopinimą. 15 vatų belaidis kroviklis yra standartinė funkcija.

Pirkėjai galės rinktis iš keturių variklių variantų. Pirmieji du yra lengvieji hibridai su sklandžiu „Ingenium“ šešių cilindrų turbokompresoriumi, siūlomu 355 ir 395 arklio galių konfigūracijose. Toliau yra P440e, įkrovinis hibridas (PHEV), kuris bus pasiekiamas išskirtinai „Autobiografijos“ apdailos komplektacijoje. JLR prognozuoja, kad šis modelis galės nuvažiuoti iki 77 kilometrų elektriniu režimu.

Galų gale, BMW sukurtas V8 dvigubo turbokompresoriaus variklis generuoja 523 AG ir 553 lb-ft sukamąjį momentą. Su paleidimo valdymo sistema jis pasieks 96 km/h greitį per 4,3 sekundės.

Būdamas „Land Rover“, šis modelis turi „Adaptive Off-Road Cruise Control“ ir „Terrain Response“ sistemas, kurios priderina važiuoklę prie kelio paviršiaus. Kiekvienas „Range Rover Sport“ turi oro pakabą, o V8 variantas praplečia šią sistemą su „Dynamic Response Pro“ – aktyvia riedėjimo kontrolės sistema. Galinių ratų vairavimas suteikia galimybę galiniams ratams pasisukti iki 7,3 laipsnio, taip pagerinant manevringumą ir stabilumą.

Naujas šios kartos modelis turi „Stormer Handling Pack“, kuris yra unikalus V8 modeliui. Šis paketas apima „Dynamic Response Pro“, visų ratų vairavimo, elektroninį aktyvų diferencialą su sukimo momento paskirstymu ir konfigūruojamas programas, kurios leidžia vairuotojams sukurti savus vairavimo režimus.

2023 metų „Range Rover Sport“ jau galima užsisakyti, kainos prasideda nuo 84,250 JAV dolerių už P360 SE modelį, o didžiausia kaina siekia 122,850 JAV dolerių už P530 „First Edition“. Gamyba prasidės artimiausiu metu Solihullo gamykloje.

Daugiau informacijos apie variklio plovimą rasite čia.

https://auto-rent.lt
https://luxauto.lt/parduodamas-ford-transit-250-mr-awd/

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/Naujas „Range Rover Sport“ 2023: Inovacijos ir Prabangos Harmonija„Land Rover“…

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/

Audi R8 LMS Ultra Patobulinimai

Automobilių entuziastai visame pasaulyje negali patikėti, kaip Audi sugebėjo dar labiau patobulinti savo itin sėkmingą R8 LMS GT3 lenktyninį automobilį. Tačiau gamintojas neseniai paskelbė apie R8 LMS ultra modelio išleidimą, kuris pasirodys 2012 metais, o pristatymai prasidės kovo mėnesį. Dabartiniai R8 LMS savininkai per tris metus laimėjo 115 lenktynių ir 12 nacionalinių bei tarptautinių titulų. Taigi, kur ir kaip Audi patobulino R8 LMS ultra modelį?

Audi pradėjo nuo naujų durų, pagamintų iš anglies pluošto armuoto plastiko ir daug energijos sugeriančios smūginės putos. Taip pat buvo sukurtos naujos saugos sėdynės PS1, kurios suteikia daugiau apsaugos. Pavarų dėžė buvo atnaujinta, kad užtikrintų ilgaamžiškumą ištvermingose lenktynėse.

Norint pagerinti jau įspūdingą variklį, Audi maksimizavo 5,2 litro V10 iki 570 AG dėka naujos išmetimo sistemos su lenktyninių specifikacijų katalizatoriais. Variklis vis dar pagrįstas serijiniu motoru, gaminamu Audi gamykloje, o klientai praneša, kad lengvai pasiekia daugiau nei 19,000 kilometrų su savo varikliais be jokių problemų.

Aušinimo patobulinimai buvo vykdomi, įskaitant didesnį variklio alyvos aušintuvą, pavarų dėžės skysčio aušintuvą, o vairo hidraulikos alyvos aušintuvas buvo perkeltas į automobilio vidurį nuo ankstesnio modelio priekinės dalies.

Priekiniai ratų plotis padidintas iki 12 colių dydžio vietoj 11 colių (siekdami platesnės važiuoklės), o nuo kito sezono Michelin siūlys platesnes padangas, leidžiančias pasiekti stabilesnius rato laikus. Be to, aerodinaminiai patobulinimai buvo atlikti visame LMS ultra, įskaitant platesnį priekinį gaubtą ir naują priekinę plokštę su optimizuota difuzija po priekinės dalies.

Audi R8 LMS ultra kainuoja apie 446,890 USD plius PVM remiantis šiandienos valiutų keitimo kursais.

Kalbant apie automobilių priežiūrą, labai svarbu užtikrinti, kad jūsų automobilio variklis būtų tinkamai valomas. Auto plovykla siūlo profesionalias variklio plovimo paslaugas Vilniuje, kurios padės išlaikyti jūsų Audi R8 LMS ultra variklio būklę geriausioje formoje. Reguliarus variklio plovimas padeda pašalinti susikaupusius teršalus ir purvą, užtikrinant sklandų ir efektyvų veikimą.

https://auto-rent.lt
https://luxauto.lt/aston-martin-svarsto-apie-sesiu-cilindru-variklius-db7-sugrizima/

https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/Audi R8 LMS Ultra PatobulinimaiAutomobilių entuziastai visame pasaulyje negali patikėti,…